.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پيكر شهيد گمنام مازندراني در قائمشهر

سرپرست فرمانداري قائمشهر گفت: همزمان با اربعين سالار شهيدان پيكر شهيد گمنام مازندراني در قائمشهر تشييع و در حوزه امام صادق (ع) كوتنا به خاك سپرده مي‌شود.

علي پيرفلك در جلسه هماهنگي برگزاري يادواره 42 شهيد روحاني قائمشهر با بيان اينكه فضاي امن حاكم بر كشور جز با خلق حماسه شهدا ممكن نبود، اظهار داشت: پايبندي و تعهد ملت مؤمن و متدين ايران به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در حماسه بزرگ دفاع مقدس و خلق ايثارگري‌هاي همه اقشار جامعه امنيت و فراغ خاطر را به مردم كشورمان اهدا كرده است.

وي با اشاره به اينكه در تعريف عرف و معادلات نظامي همه كشورها، وظيفه دفاع از حدود و مرزهاي هر كشور بر عهده نيروي مسلح است، خاطرنشان كرد: در 8 سال دفاع مقدس همه اقشار جامعه اسلامي ما در دفاع از خاك و كيان مملكت اسلامي خود شركت كردند و اجازه تعدي به هيچ كشور و مستكبري را ندادند.

پيرفلك در ادامه افزود: 26 بهمن‌ماه جاري يادواره 42 شهيد روحاني شهرستان قائمشهر در حسينيه عاشقان ثارالله اين شهر برگزار مي‌شود.

وي تأكيد كرد: در اين مراسم رئيس عقيدتي سياسي سپاه پاسداران كشور سخنراني خواهد كرد.

پيرفلك از حضور صادق آهنگران به عنوان مداح يادواره خبر داد.

سرپرست فرمانداري قائمشهر نيز گفت: همزمان با اربعين حسيني مراسم تشييع پيكر شهيد گمنام مازندراني ساعت 9 و 30 دقيقه صبح‌ پنجم بهمن از حسينيه ثارالله قائمشهر به سوي مسجد جامع انجام و در حوزه علميه امام صادق (ع) روستاي كوتناي قائمشهر به خاك سپرده مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.